Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOkay, Şenol
dc.contributor.authorÖzdemir, Soner Mehmet
dc.contributor.authorSemiz, Süleyman
dc.date.accessioned2020-06-25T14:41:06Z
dc.date.available2020-06-25T14:41:06Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationOkay, Ş., Özdemir, S. M., Semiz, S. (2010). Teknik eğitim fakültesi otomotiv öğretmenliği programı öğrencilerinin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 18(1), 209 - 226.en_US
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRBMk1qUTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/746
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, teknik eğitim fakültesi otomotiv öğretmenliği öğrencilerinin memnuniyet düzeylerini belirlemektir. Araştırma tarama modelinde tasarlanmış olup, çalışma grubunu 6 teknik eğitim fakültesinin otomotiv öğretmenliği programında ölçme aracına cevap veren 329 öğrenci oluşturmuştur. Çalışmada elde edilen bulgular, öğrencilerin öğrenim gördükleri fakültenin yönetimi, fakültedeki sosyal faaliyetler, eğitim-öğretim etkinlikleri ve uygulama çalışmaları boyutlarına ilişkin memnuniyetlerinin orta düzeyde olduğunu göstermiştir. Çalışmada ayrıca, öğrenim görülen üniversiteye ve programı tercih nedenine göre görüşler arasında bazı boyutlarda anlamlı düzeyde fark bulunurken, mezun olunan liseye göre anlamlı farklılıklara rastlanmamıştır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the satisfaction levels of students enrolled in automotive teacher education programme in Turkish technical education faculties. The study was designed in accordance with the survey model. The universe of the present study is pre-service automotive teachers who study in twelve universities throughout Turkey. The sample consisted of 329 students who responded to the instrument implemented at six randomly selected technical education faculties. The results of the study indicated that students feel moderate levels of satisfaction with faculty management, social and cultural activities, curricular activities and practical applications.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTeknik eğitim fakültesi otomotiv öğretmenliği programı öğrencilerinin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesien_US
dc.title.alternativeAssessment of student satisfaction levels in automotive teacher education programme at selected Turkish faculties of technical educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesien_US
dc.identifier.volume18en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage209en_US
dc.identifier.endpage226en_US
dc.relation.journalKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster