Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖneren, Melahat
dc.date.accessioned2020-06-25T14:41:07Z
dc.date.available2020-06-25T14:41:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationÖneren, M. (2013). İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 15(24), 75 - 85.en_US
dc.identifier.issn1309-9132
dc.identifier.issn2147-7833
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRNMU1UUTJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/751
dc.description.abstractGünümüzde hayata dair her şey teknoloji, küreselleşme ve bilgi toplumu kavramlarından etkilenmekte, değişmekte ve gelişmektedir. Diğer yandan giderek daha da şiddetlenen rekabet ortamı, sürekli değişim ve gelişim işletmelerin rakiplerine üstünlük sağlayabilmeleri için mevcut imajlarını gözden geçirmelerini ve kurumsal imajlarını geliştirmek üzere çalışmalara girmelerini zorunlu kılmıştır. Bu yüzden işletmelerin amaçlarına ulaşmada imaj ve kurumsal imaj yönetimi kaçınılmaz ve bir o kadar da gerekli hale gelmiştir.en_US
dc.description.abstractToday everything about life changes and develops and is being affected by technology, globalization and information society concepts. On the other hand, continuously increasing and intensifying competition, and continuous change as well as development has forced companies to review their images for having competitive advantage over their rivals and to engage in very serious work to improve thir institutional image. Therefore, image management and comporate image management has become inevitable and at least as much reguired for companies to attain their goals.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleİmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisien_US
dc.title.alternativeThe ımpact of ımage management on viewers of tv seriesen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue24en_US
dc.identifier.startpage75en_US
dc.identifier.endpage85en_US
dc.relation.journalKaramanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster