Search
Now showing items 1-10 of 325
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
(2019)
Günümüzde insan hayatının önemli bir parçası haline gelen akıllı telefon,tüketici davranışlarını da etkilemektedir. Akıllı telefon tüketimle ilgili bilgi arama,iletişim veya alışverişi gerçekleştirme gibi amaçlar için ...
Müşteri Güçlendirme İle Algılanan Pazarlama Performansı İlişkisi: Mobilya Sektöründe Bir Uygulama
(2016)
Günümüz pazar şartlarını geçmişten ayırt eden en önemli özelliklerden biri; tüketicilerin daha bilgili, bilinçli, sorgulayıcı, karşılaştırıcı olması ve kontrollü alışveriş yapma olanaklarına kavuşmuş olmasıdır. Bu olanaklar ...
Kurum İçi İletişimi Etkinleştiren Bir Yöntem Olarak Gezinerek Yönetim
(2016)
Kurumların başarılı olmasının nedenlerinden birisi de yöneticilerin çalışanlarıyla kurduğu iletişimdir. Yöneticinin çalışanlarıyla olan iletişimi çalışanların işe bağlılığından kurumun performansına kadar birçok konuyla ...
Gönüllü Kuruluşlarda Çalışanların Electre Yöntemine Göre Değerlendirilmesi
(2015)
Sosyal alanda faaliyette bulunan dernek, vakıf, sendika gibi kâr amacı gütmeyen kuruluşların hizmetlerini başarılı bir şekilde yerine getirebilmeleri için gönüllü olarak çalışanlarının performansının yüksek olması ...
Yerel Yönetimlerin Üye Oldukları Uluslararası Kuruluşlar Üzerine Bir Değerlendirme “Ankara Büyükşehir Belediyesi Örneği”
(2016)
Küreselleşme ulusal, bölgesel ve yerel düzeyde; ekonomik, siyasal ve sosyal yapının sınırlar ötesi bir hareketlilikle tüm ülkelerin ve kentlerin birbirlerini etkilediği süreç olarak karşımıza çıkmaktadır. Kentlerin ve yerel ...
Çalışan Sessizliğinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
(2018)
Çalışanların örgütleriyle ilgili konularda duygu, düşünce ve görüşlerini açıklamayarak sessiz kalmadavranışlarını içeren çalışan sessizliği örgütlere önemli zararlar vermekte ve bu nedenle de örgütlerdeistenmeyen bir ...
Üniversite Öğrencilerinin Girişimci Kişilik Özelliklerini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Araştırması
(2014)
Bu çalışmada Kırıkkale Üniversitesi Keskin Meslek Yüksekokulu'nda öğrenim görmekte olan öğrencilerin sahip oldukları kişilik özelliklerinden yola çıkılarak girişimcilik potansiyelleri ölçülmeye çalışılmıştır. Çalışmaya ...
Müşteri Odaklılık, Marka Güvenilirliği Ve Yerel Perakende Sadakati İlişkisi
(2014)
Büyüyen ve rekabetin arttığı perakendecilik sektöründe, ulusal ve uluslararası firmalara karşı mücadele etmeye çalışan yerel organize perakendeciler bu çalışmanın temel konusunu oluşturmaktadır. Araştırma ile yerel organize ...
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
(2011)
Müşteri beklentilerinin karşılanmaması sonucu oluşan tatminsizliğin ifade edilmesi olarak tanımlanan müşteri şikâyetlerinin özenle ele alınıp çözülmesi, pazarlama biliminde müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşterilerin ...
Marka Gösterişinden Kaçınma İle İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi: Yüksekokul Öğrencileri İle Gerçekleştirilen Bir Çalışma
(2015)
Markaların gösteriş amaçlı kullanılması ve belirli markaların kullanımından kaçınma davranışlarını inceleyen çalışmalar olmakla birlikte markaların gösteriş amaçlı kullanımından kaçınmaya dikkat çeken araştırmalara ...