Yazar "Karakaya, Ertuğrul" için İşletme Ana Bilim Dalı listeleme
-
Kişilik tiplerinin satış performansı üzerindeki etkisi ve süpermarket zincirlerinde bir uygulama
Karakaya, Ertuğrul (Kırıkkale Üniversitesi, 2013)Son yıllarda işletmeler hangi sektörde faaliyet gösterirlerse göstersinler içinde bulunduğumuz bilişim çağı nedeniyle, yaşadıkları rekabet, ticari yaşamları boyunca gördükleri en zor şartlara sahip hale gelmiştir. Rekabet ... -
Perakende sektöründe özel markalı ürünlerin müşteri sadakati ile ilişkisi: Kırıkkale İlinde bir uygulama
Pehlivan, İlhan (Kırıkkale Üniversitesi, 2016)Araştırmanın Amacı: Perakende Sektöründe Müşteri Sadakatinin Özel Markalı Ürünlerle İlişkisini ortaya çıkarmak olarak belirlenmiştir. Araştırmada genel tarama yöntemi kullanılmıştır. Ölçme aracı olarak araştırmacı tarafından ... -
Rekabet avantajı sağlaması açısından müşteri ilişkileri yönetimi ve bir süpermarket uygulaması
Karakaya, Ertuğrul (Kırıkkale Üniversitesi, 2007)Bu çalışmada işletmelerin varlıklarını sürdürebilmek için kendilerini her gün daha dazorlaşan yerel ve global rekabet ortamına ayak uydurabilmek, daha doğrusu faaliyetgösterdikleri sektörde kendilerine rekabet avantajı ... -
Sosyal medya alanında müşteri ilişkileri yönetiminin pazarlama performansına etkileri ve bir araştırma
Gürsoy, Yunus Emre (Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Firmaların sosyal medya üzerinde yürüttükleri CRM faaliyetlerinin firmaların pazarlama başarısı üzerindeki etkisinin belirlenmesi firmaların genel başarısı için önemli bir değişken haline geldiği ve bu konunun araştırmaya ... -
Tüketicilerin genel kaygı düzeyinin; Risk algılamaları ve karar verme tarzları üzerine etkisi
Sevli, Kübranur (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu araştırmada tüketicilerin genel kaygı düzeylerinin risk algılamaları ve karar verme tarzları üzerine etkisi incelenmiştir. Araştırmada üç temel amaç bulunmaktadır. Birinci amaç, genel kaygı düzeyinin; demografik ...