Bölüm "Kırıkkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı" İşletme Ana Bilim Dalı için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Duyusal pazarlama kapsamında mağaza ve ürün kokularının tüketicinin satın alma davranışına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı, 2023)Bu araştırmanın amacı, duyusal pazarlama kapsamında uygulanan mağaza ve ürün kokularının tüketicinin bilişsel ve duygusal algısını etkileyerek satın alma davranışına yönlendirmesindeki etkinin belirlenmesidir. Araştırmanın ... -
Hizmet pazarlamasında yapay zekâ kullanımı ve dijitalleşme: Hizmet sektöründe bir model
(Kırıkkale Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı, 2023)Dijitalleşen hizmet pazarlaması sektöründeki işletmeler, hızla değişen rekabet koşulları, teknolojik yenilikler ve dijital dönüşüm süreçleriyle karşı karşıya kalmaktadır. Bu faktörler, işletmelerin gelecekteki başarılarını ... -
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ
(Kırıkkale Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme Bilim Dalı, 2021)Geleneksel endüstri ilişkileri sistemi, işveren ve işveren sendikaları, işçi temsilcisi olan sendikalar ve bu taraflar arasındaki ilişkilerin düzenlenmesinden sorumlu olan devlet ile ilişkileri ilgilendiren çoğulcu bir ... -
Müşteri nezaketsizliğinin hizmet sabotajı üzerine etkisi ve algılanan yönetici desteğinin rolü üzerine bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı, 2023)Bu araştırmanın amacı, müşteri nezaketsizliğinin hizmet sabotajı üzerindeki etkisinin tespit edilmesi ile algılanan yönetici desteğinin söz konusu etkiye yönelik muhtemel rolünün araştırılmasıdır. Bu kapsamda müşteri ...