Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.otherÇelik, Harun
dc.date.accessioned2020-08-31T21:03:01Z
dc.date.available2020-08-31T21:03:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/8954
dc.descriptionProje -- Kırıkale Üniversitesien_US
dc.description2012/119en_US
dc.description0108644en_US
dc.description.abstracten_US
dc.format60 sayfaen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkaleen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFen eğitimien_US
dc.subjectScience educationen_US
dc.subjectBilgisayar destekli eğitimen_US
dc.subjectComputer based learningen_US
dc.subject.otherP/X 2232en_US
dc.titleİşbirlikli öğrenme yaklaşımı kapsamında sanal destekli ve geleneksel laboratuvar uygulamalarının öğrenme ürünleri üzerine etkilerien_US
dc.typeprojecten_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretimen_US
dc.relation.publicationcategoryProjeen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster