Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Zaman serileri analizinde Box-Jenkins yöntemi ve turizm verileri üzerine bir uygulama
(Kırıkkale Üniversitesi, 1999)
ÖZET Bu çalışmada, önce istatistik tahmin ve zaman serileri analiz teknikleri hakkında kısa bilgiler verilmiş, sonra zaman serileri analizinde önemli bir yere sahip olan Box-Jenkins tahmin tekniği ayrıntılı bir şekilde ...
Perakende mağazaların başarı değişkenleri ve müşteri sadakati
(Kırıkkale Üniversitesi, 1999)
Perakende mağazacılıkta yaşanan gelişmeler ve yoğunlaşan rekabet sonucu, mağaza yöneticiliğinin bazı anlayışlarında değişimler yaşanmaktadır. Hemen her alandaki işletmeler müşteri memnuniyeti üzerinde durmakta ve çabalarını ...
İşletmelerin sorunları ve Kırıkkale örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 1999)
ÖZET Genel Ekonomik ve Sosyal Konjonktür işletmelerin faaliyetleri üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Çünkü işletmelerin gelecekteki başarıları ticari karlılıkları yanında, pazar mekanizması yani talep durumları, rekabet ...
Toplam kalite yönetimi ve tekstil sanayiinde bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 1999)
ÖZET Toplam kalite yönetiminde kalite, bir ürünün standartlara uygun olmasından daha çok, müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilme veya toplam müşteri tatminini ve memnuniyetini sağlayabilme özelliğidir. Müşteri memnuniyetini ...