Bölüm "KKÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı" Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
6E öğrenme modeline dayalı FETEMM eğitiminin girişimcilik, tutum, meslek ilgisine etkisi ve öğrenci görüşleri
(Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın amacı, 6E öğrenme modeline dayalı FeTeMM eğitiminin öğrencilerin girişimcilik, tutum ve meslek ilgilerine etkisini incelemek ve uygulamalar hakkında öğrencin görüşlerini belirlemektedir. Araştırmanın çalışma ... -
OKS, SBS ve TEOG fen bilimleri testi sorularının bilimsel süreç becerileri ve eleştirel düşünme becerilerine göre incelenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bu araştırmada OKS, SBS ve TEOG içerisinde bulunan Fen Bilimleri testi sorularının bilimsel süreç ve eleştirel düşünme becerilerine göre incelenmesi araştırılmıştır. Araştırma nitel bir araştırma olup veriler doküman ... -
Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin tam sayılar konusundaki işlemlere ait kavram yanılgılarının belirlenmesi ve kavram karikatürleri ile giderilmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Araştırmanın amacı ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin tam sayılar konusundaki kavramlara ait kavram yanılgılarının belirlenmesi ve kavram karikatürleri ile giderilmesini sağlamaktır. Araştırma, 2018-2019 eğitim öğretim yılında ... -
Ortaokul öğrencilerinin temel fizik kavramlarına yönelik metaforik algılarının incelenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bu araştırmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin fizik kavramlarına yönelik metaforik algılarını tespit etmek ve incelemektir. Araştırmanın çalışma grubu kolay ulaşılabilir örneklem yöntemi ile belirlenmiştir. Çalışma grubunu ... -
Probleme dayalı öğrenme ortamında STEM eğitiminin tutum, kariyer algı ve meslek ilgisine etkisi ve öğrenci görüşleri
(Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) eğitiminin ulusal ekonomiye fayda sağladığı gerekçesiyle birçok ülkede entegre eğitim programları geliştirmeye çalışılmaktadır. Bu çalışmada, STEM'i entegre eden probleme ... -
Simülasyon tabanlı sorgulayıcı öğrenme ortamında FeTeMM eğitiminin bilimsel süreç becerileri ve FeTeMM farkındalıklarına etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın amacı, simülasyon tabanlı sorgulayıcı öğrenme ortamında gerçekleştirilen FeTeMM eğitiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine ve FeTeMM farkındalık durumlarına etkisini araştırmaktır. Ayrıca öğrencilerin ...