Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Bilim Merkezlerinde Bilimin Doğası Öğretimi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, bilim merkezlerindeki rehberlerin bilimindoğasına ilişkin görüşlerini ve bilim merkezlerindeki etkinliklerde bilimindoğası öğretiminin nasıl gerçekleştiğini tespit etmektir. Araştırma,Ankara’da bulunan ...
Okul öncesi öğretmen adaylarının bebeklik döneminde kurum temelli eğitime ilişkin görüşleri
(2019)
Okul öncesi eğitim doğumdan başlayan ve temel eğitimin başlamasına kadar devam eden bir eğitimsürecidir. Türkiye’de ise kamu alanında çalışan okul öncesi öğretmenleri çoğunlukla 36-72 aylıkçocuklarla çalışmakta, öğretmen ...
İlkokul Öğretmenlerinin Matematik Dersindeki Ölçme ve Veri İşleme Öğrenme Alanına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
(2019)
Bu çalışmada, ilkokul öğretmenlerinin matematik dersindekiölçme ve veri işleme öğrenme alanına ilişkin görüşlerininincelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada öğretmenlerin ölçme veveri işleme öğrenme alanına ilişkin görüş ve ...
Türk Asıllı Yabancı Uyruklu Bireylerin Türkiye’deki Eğitim Süreçlerinde Yaşadıkları Problemler
(2018)
Bu araştırmanın amacı, yurtdışında doğmuş, eğitim hayatına yurtdışında başlamış ve bir süredevam etmiş yabancı uyruklu Türk asıllı bireylerin Türkiye’ye geldikten sonraki yeni eğitimhayatlarına uyum süreçlerinde yaşadıkları ...
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
(2019)
Okuma tutumu, bireyin okumaya ilişkin sergilediği olumlu ya da olumsuz tavır ve yaklaşımı ifade etmektedir.Okuma tutumunun belirlenmesi okuyucunun okuma becerisini etkileyen faktörlerin anlaşılmasına imkânsağlayacaktır. ...
Okumada Kaygı ve Anlama: Ana Fikri Bulamıyorum Öğretmenim!
(2016)
Bu araştırmanın amacı, ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama ve ana fikir bulma becerileri ile okuma kaygıları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Araştırmada ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın ...