Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Dağdelen, Osman" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Globalization and international marketing ethics problems
    (2009) Yücel, Recep; Elibol, Halil; Dağdelen, Osman
    Due to the globalization of markets and production processes, an ever increasing number of marketers and business people have to deal with ethical issues in cross-cultural settings. In this article, main approaches in marketing ethics have been reviewed for ethical analysis and decision making in international settings. The purpose of this article is to present some guidelines that can serve as a guide for global marketers in the important areas for marketing ethics. It is supposed to assist marketers in their efforts to behave in an ethical fashion. It is assumed that, local conditions of international markets may be different; but the some global marketing ethics principles should be applicable to all markets. It is proposed that a uniform code of ethics should be created by WTO and UN organizations to solve diverse cultural differences to arrive at cooperative strategies in international marketing. © EuroJournals Publishing, Inc. 2009.

| Kırıkkale Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kırıkkale Üniversitesi, Kırıkkale, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim