Yazar "Daloğlu, Ayşegül" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe The impact of task type on oral performance of English language preparatory school students(2011) Baturay, Meltem Huri; Tokmak, Hatice Sancar; Doğusoy, Berrin; Daloğlu, AyşegülBu çalışmada, görsellerle sunulan anlatımsal, tanımsal ve tahminsel-kişisel reaksiyon task türlerinin orta seviye İngilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin oral performansları üzerindeki etkisi karşılaştırılmıştır. Çalışma Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Öğretimi Araştırma ve Uygulama Merkezinde, 85 öğrencinin katılımıyla gerçekleştirilmiştir.. Anlatımsal, tanımsal ve tahminsel kişisel reaksiyon task türlerinden birine göre değerlendirilen öğrencilerin sözlü sınav notları karşılaştırılmış ve konu ile ilgili daha derinlemesine bilgi toplamak amacıyla odak görüşme yöntemi uygulanmıştır. Sonuçlar, anlatımsal, tanımlayıcı ve tahminsel-kişisel reaksiyon gruplar arasında sözlü performans notları açısından önemli bir fark olmadığını göstermiştir. Fakat nitel veri, anlatımsal grup öğrencilerinin kendilerini değerlendirmeler sırasında daha sakin olduklarını ve kendilerini ifade etmekte konusunda daha özgür hissettiklerini ortaya koymuştur.