Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kaya, Selman" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Koordinasyon becerisini oluşturan bazı parametlerin incelenmesi
    (Kırıkkale Üniversitesi, 2015) Kaya, Selman; Deliceoğlu, Gökhan
    Bu çalışma, Kırıkkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi özel yetenek sınavına giren adayların koordinasyon becerileri ile akademik başarılarının yordanmasını amaçlayan betimsel bir çalışmadır. Çalışmaya, Kırıkkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi özel yetenek sınavına giren ve kayıt yaptırmaya hak kazanan 81 erkek 39 kız aday katılmıştır. Çalışma adayların koordinasyon parkurundaki test puanları ile 2014-2015 güz yarıyılı dönemindeki ders puan ortalamalarının yordanmasını kapsamaktadır. Adayların koordinasyon becerilerini ölçmek için kullanılan koordinasyon parkurundan elde edilen koordinasyon beceri puanları ve güz yarıyılı sonunda teorik ve uygulama ders ortalamaları elde edilmiştir. Verilerin çözülmesi için SPSS 17.0 paket programı kullanılıp regresyon analizi yapılmıştır. Spor bilimleri Fakültesi öğrencilerinin öğretim yılı güz döneminde aldığı teorik ve uygulama dersleriyle koordinasyon testinden elde edilen nesne kontrol ve lokomotor beceri puanları ile ilişkiye bakıldığında; Antrenörlük Eğitimi erkek öğrencilerin özel yetenek sınavı test puanları, dönem içerisinde aldığı derslerdeki bilişsel ve psikomotor becerileri tahmin etmede etkin rol oynadığı belirlenmiştir. Antrenörlük eğitimi kız öğrencileri ile Rekreasyon erkek ve kız öğrencilerinin aldığı derslerdeki bilişsel ve psikomotor becerileri tahmin edemediği görülmektedir. Öğrencilerin koordinasyon testi puanlarını lokomotor beceriye göre daha çok nesne kontrol becerilerini ölçen istasyonların etkilediği belirlenmiştir.

| Kırıkkale Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kırıkkale Üniversitesi, Kırıkkale, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim