Fatma Şenses Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bu bölüm içindeki alt bölümler
Güncel Gönderiler
-
Türk Tasavvuf Müziği Ve El Sanatı İle Yapılandırılmış Manevi Bakım Uygulaması: Kırıkkale Şehit Anneleri Örneği
(2019)Yakınını şehit veren kişi, bu beklenmedik ani durum neticesinde olayı anlamaya ve anlamlandırmaya çalışır. Şehadet haberinin alınması ile beraber, aile üyelerinin hayatında yeni bir dönem başlayacağı söylenebilir. Aile ... -
Instagram Kullanma Alışkanlıklarının Dijital Yerliler Açısından Araştırılması: Kırıkkale Üniversitesi Örneği
(2019)Bilgi çağı dönemi olarak isimlendirilen yüzyılımızda; kişiler bilgiye eskisinden daha kolay ve daha hızlı ulaşmaktadır. Gelişen bilgisayar teknolojisi ile beraber, dijital teknoloji bireylerin hayatında vazgeçilmez bir ... -
Otel İşletmelerinde Vejeteryan Gıdalara Yönelik Tutum ve Uygulamalar
(2018)Araştırmada 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde görev yapan yiyecek içecek bölümlerinden sorumlu personellerin vejetaryen gıdalara yönelik tutum ve uygulamalarının incelemesi amaçlanmaktadır. Araştırmanın alanı Ankara ili ... -
TFEQ-R21 ile Üniversite Öğrencilerinin Yeme Davranışlarının İncelenmesi
(2019)Araştırmada üniversite öğrencilerinin yeme davranışlarının üç faktörlü yeme ölçeği TFEQR21 ile incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın alanı Kırıkkale Üniversitesi olarak belirlenmiştir. Araştırmada veri toplama yöntemi ... -
On Approximation Properties of Two Variables of Modified Kantorovich-Type Operators
(Ankara Univ, Fac Sci, 2019)In the present paper, we introduce certain modification of Szasz-Mirakyan-Kantorovich-type operators in polynomial weighted spaces of continuous functions of two variables. Then we research some approximation properties ... -
The expression of GST isoenzymes and p53 in non-small cell lung cancer
(Via Medica, 2010)This study investigated the immunohistochemical staining characteristics of glutathione-S-transferase alpha, pi, mu, theta and p53 in non-small cell lung carcinoma and normal lung tissue from 50 patients. The relationships ... -
Immunohistochemical localization of glutathione s-transferase isoenzymes (gsta, Gstp, Gstm4, And Gstt1) and tumour marker p53 in matched tissue from normal larynx and laryngeal carcinoma: correlations with prognostic factors
(Bmc, 2010)Objective: The immunohistochemical staining characteristics of glutathione S-transferase (GST) alpha (GSTA), pi (GSTP), mu (GSTM4), and theta (GSTT1) and P53 were investigated in laryngeal squamous cell carcinoma (LSCC) ... -
Yerli Turistlerin Satın Alma Davranışlarının Beş Faktör Kişilik Özelliklerine Göre Karşılaştırılması
(2018)Bu araştırmanın amacı, yerli turistlerin satın alma davranışlarının beş faktör kişilik özelliklerine göre farklılık gösteripgöstermediğinin belirlenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, Türkiye’de bulunan otel işletmelerinde en ... -
Kredi Kartlarındaki Taksit Uygulamasının Tüketicinin Harcama Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
(2005)Modern bir ödeme aracı olan kredi kartları, günümüzün yoğun rekabet ortamında gerek üreticiler ve gerekse satıcılar açısından pazarda varolmanın ve güçlü kalmanın önemli unsurlarından biri haline gelmiştir. Plastik para ... -
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları: Ankara Örneği
(2013)Fiyat, işletmeler için en güçlü kar etme araçlarından birisi olmasına rağmen literatürde fiyat ve fiyat stratejileri konusundaki araştırmalar henüz yeterli düzeyde değildir. Bir ürünün fiyatı, o ürüne sahip işletme ile ... -
Sokak Lezzetlerine İlişkin Tüketici Tercihleri: Gaziantep Örneği
(2018)Yerel ürünler, turistlerin yerel kültür hakkında bilgi sahibi olmalarına yardımcı olmaktadır. Yiyecek ve kültür birleştiğinde “yemek manzarası” olarak adlandırılabilecek benzersiz bir resim çizmektedir. Yiyecek turizminin ... -
Satış temsilcilerinin müşteriye karşı tutum ve davranışlarının müşteri tercihlerindeki etkisi, bir zincir hazır giyim mağazası örneği
(2009)Özet: Günümüzde küreselleşen pazar koşulları, yaşanan hızlı değişim sürecinde üretilen mal ve hizmetlerdeki çeşitlilik, uluslararası ticaretin gelişimi, ticari sınırların ortadan kalkması ve teknolojik ilerlemeler beraberinde ... -
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
(2011)Müşteri beklentilerinin karşılanmaması sonucu oluşan tatminsizliğin ifade edilmesi olarak tanımlanan müşteri şikâyetlerinin özenle ele alınıp çözülmesi, pazarlama biliminde müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşterilerin ... -
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
(2019)Günümüzde insan hayatının önemli bir parçası haline gelen akıllı telefon,tüketici davranışlarını da etkilemektedir. Akıllı telefon tüketimle ilgili bilgi arama,iletişim veya alışverişi gerçekleştirme gibi amaçlar için ...