Yazar "Durukan, Tülin" için Doktora Tez Koleksiyonu listeleme
-
Dijital pazarlama çağında mobil alışverişin algılanan faydasına ilişkin bir ölçek geliştirme ve uygulama
Karaoğlan, Serhat (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Teknoloji gelişirken hayatın her alanı gibi pazarlama ve tüketici davranışları da değişmektedir. Değişim, pazarlamanın yeni bir döneme girmesine ve dijital pazarlama çağının yaşanmasına sebep olmuştur. Yeni çağ ile birlikte ... -
Kişisel satış sürecinde yaratıcı düşüncenin etkinliği: Hazır giyim sektöründe bir uygulama
Güler, Yunus Bahadır (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Değişmeyen tek şeyin değişimin kendisi olduğu günümüz iş hayatında rekabet üstünlüğü sağlayabilmek ancak değişimi yönetebilmekle mümkündür. Yoğun rekabet koşulları işletmeleri her açıdan yeniliğe zorlamaktadır. Bu nedenle ... -
Müşteri güçlendirme ile pazarlama performansı ilişkisi: Mobilya sektörüne yönelik bir uygulama
Bozacı, İbrahim (Kırıkkale Üniversitesi, 2014)Geçmişin kitlesel olarak üretilen ürünleri ve mesajları olduğu gibi kabul eden, daha iyiyi talep etmeyen, haklarını aramayan, bilgisiz ve pasif tüketici yapısı değişmektedir. Günümüz tüketicisinin, çok daha kolay bir şekilde ... -
Pazar tabanlı yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkisi: Türkiye imalat işletmelerinde bir uygulama
Hamşıoğlu, Ahmet Buğra (Kırıkkale Üniversitesi, 2015)Bu tezin amacı, kaynak tabanlı kuram ekseninde pazar tabanlı yetenekleri incelemek ve bu bağlamda Türkiye imalat işletmelerinde pazar tabanlı yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkilerini belirlemektir. Bu doğrultuda, ... -
Posta tedarik zincirinde pazar yoğunlaşması ve Türkiye örneği
Aktepe, Hilal Saadet (Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Posta hizmetlerinin bir haberleşme hizmetinden ziyade çeşitli kurum ve kişiler arası paket teslimatına dönüşüm süreci, tüm dünyada ve ülkemizde hem kamu otoritesi olarak var olan posta işletmelerinin yapısını hem de paket ... -
Uydu teknolojisi pazarında müşteri iletişiminin önemi: TÜRKSAT kurumsal müşterilerine yönelik bir araştırma
Heybet, Mehmet (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Küreselleşen dünyada eğitim ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeler, entelektüel sermayeye yatırım yapan işletmelerin sayısının her geçen gün daha da artması, bilim ve teknoloji alanında yapılan çalışmalara daha çok destek ... -
Ürün konumlandırmanın Ankara ve Çankırı'da yerleşik x, y, z kuşaklarındaki satınalma niyetlerine etkisinin ölçülmesine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma
Çetinkaya, Nur Çağlar (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu araştırma, konumlandırma stratejilerinin kuşakların satınalma niyeti üzerindeki etkilerini belirlemeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda "Teknoloji Kabul Modeli" çerçevesinde oluşturulan modeller "Yapısal Eşitlik ...