Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Ortaokul öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki kavramları kullanma ve günlük yaşamları ile ilişkilendirme durumlarının belirlenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Fen ve Teknoloji konuları hayatta karşımıza çıkan birçok olayla bağlantılıdır. Bu sebeple öğrencilerin Fen ve Teknoloji dersindeki kavram ve konuları en iyi şekilde öğrenebilmeleri, öğrendikleri bilgilerin kalıcı olması ...
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz-yeterlik inançlarının çoklu değişkenlerle incelenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Bu araştırmanın amacı Türkiye'deki eğitim fakültelerinde öğrenim gören Fen Bilgisi öğretmen adaylarının Fen bilgisi dersine yönelik sahip oldukları öz-yeterlik algı düzeylerini kişisel öz-yeterlik ve sonuç beklentisi alt ...
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme ve değerlendirme etkinliklerini gerçekleştirme düzeyleri (Kırıkkale ili örneği)
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmada İlköğretim okullarında görevli fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin, alternatif ölçme ve değerlendirme etkinlikleri ile ilgili görüşlerinin farklı değişkenlere göre (cinsiyet, mesleki kıdem, mezun olunan ...
Fen öğretiminde bilgisayar destekli analoji yönteminin öğrenme ürünlerine etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı Fen ve Teknoloji dersi 7. Sınıf Maddenin Yapısı ve Özellikleri ünitesinde Bilgisayar Destekli Analoji yöntemine dayalı fen öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına, öğrendikleri bilgilerin ...
Bilgisayar destekli 5E öğrenme halkası modelinin öğrenci başarısı üzerine etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmada Fen ve Teknoloji dersi Işık ünitesinde, bilgisayar destekli 5E öğrenme halkası modelinin öğrenci başarısı üzerine etkisi incelenmiştir. Ayrıca araştırma kapsamına alınan öğrencilerin uygulamaya ilişkin düşünceleri ...