Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlıklarını açıklayan model
(Kırıkkale Üniversitesi, 2015)
Araştırmada fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlıklarının, epistemolojik inançları ve fen bilgisi öğretimi öz yeterlik inançları tarafından ne düzeyde açıklandığını bir model aracılığıyla incelemek amaçlanmıştır. ...
Fen bilgisi öğretmenlerinin öğretime ve öğrenmeye yönelik inançları ve sınıf içi uygulamaları
(Kırıkkale Üniversitesi, 2015)
Bu araştırmanın amacı; ortaokul fen bilgisi öğretmenlerinin öğretime ve öğrenmeye yönelik inançları ve sınıf içi uygulama düzeylerini belirlemektir. Ayrıca öğretim ve öğrenme inançları ile sınıf içi uygulamaları arasında ...
Öğrenme stillerine göre öğrencilerdeki girişimcilik becerilerinin incelenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2015)
Çalışmanın amacı, ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin öğrenme stillerine bağlı olarak yaratıcılık, yenilikçilik, risk, eleştirel düşünme, başarma ihtiyacı, kişiler arası ilişki boyutları kapsamında girişimcilik becerilerini ...
Kavram yanılgılarının giderilmesinde simülasyonların etkisinin incelenmesi: Işık ve ses ünitesi örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada kavram yanılgılarının giderilmesinde simülasyon uygulamalarının etkisi incelenmiştir. Çalışma konusu olarak 6. sınıf Fen ve Teknoloji dersi konuları arasından Işık ve Ses, 7. sınıf Fen ve Teknoloji dersi ...
Sorgulamaya dayalı simülasyon destekli fen laboratuvarı uygulamalarının bilimsel süreç becerilerine etkisi: Kuvvet hareket ünitesi örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Programında öğrenim gören 84 üniversite 3.sınıf öğrencisi, Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları-1 dersi bünyesinde bilimsel süreç becerileri ...
Fen bilimleri öğretiminde ortak bilgi yapılandırma modelinin öğrenme ürünlerine etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2015)
Bu araştırmanın amacı; Fen Bilimleri öğretiminde, Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli (OBYM)'nin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, mantıksal düşünme becerilerine, bilimin doğasına ilişkin düşüncelerine ...