Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Ozdemir, Soner Mehmet" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Evaluating the ability of prospective teachers to involve passive students in the lesson during practice teaching
    (Elsevier Science Bv, 2010) Ozdemir, Soner Mehmet
    This study aimed to assess the ability of prospective teachers to involve passive students in the lesson during practice teaching. The participants included four prospective teachers at Faculty of Education, Kirikkale University, Turkey. Qualitative method was used in the study and data were obtained by classroom observations. The findings revealed that prospective teachers usually followed a student-centered approach and approximately two thirds of the students participated in the lesson; however, made no specific effort to involve the passive and withdrawn students in the lesson. On the other hand, two of the prospective teachers were at times observed to use verbal encouragement to involve these students in the lesson, and asked them some questions about the subject and elicited answers at certain stages of the lesson. (C) 2010 Elsevier Ltd. All rights reserved.

| Kırıkkale Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kırıkkale Üniversitesi, Kırıkkale, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim