Yazar "Gökdeniz, İsmail" için Doktora Tez Koleksiyonu listeleme
-
Babacan (paternalist) liderlik davranışının örgütsel özdeşleşme üzerindeki etkisinde çalışanların işe tutkunluk düzeylerinin aracılık rolü: Kamu ve özel sektör karşılaştırmalı bir analiz
Korkmaz, Fatma (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada, algılanan paternalist liderlik davranışı ve yardımsever, ahlaki ve otoriter liderlik alt boyutları ile çalışanların örgütsel özdeşleşme düzeyleri arasındaki etki ve bu etkide çalışanların işe tutkunluk ... -
Kişilik tiplerinin satış performansı üzerindeki etkisi ve süpermarket zincirlerinde bir uygulama
Karakaya, Ertuğrul (Kırıkkale Üniversitesi, 2013)Son yıllarda işletmeler hangi sektörde faaliyet gösterirlerse göstersinler içinde bulunduğumuz bilişim çağı nedeniyle, yaşadıkları rekabet, ticari yaşamları boyunca gördükleri en zor şartlara sahip hale gelmiştir. Rekabet ... -
Kurumsal yatırımcı sahipliğinin firma ve marka değeri üzerindeki etkisi: Brand Finance'te listelenen şirketlerde bir araştırma
Kılınç, Yalçın (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Günümüzde rekabetin uluslararasılaşması, müşteri ihtiyaçlarının çeşitlenmesi; artan finansal ve ticari entegrasyon, bilgi ve iletişim ağının güçlenmesi gibi faktörler sebebiyle işletmelerin fon ihtiyaçları artmaya başlamıştır. ... -
Örgütsel etik iklimin iş gören motivasyonuna etkisinde örgütsel özdeşleşmenin ve iş tatmininin aracı rolü
Öztürk, Asli (Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın amacı, iş görenlerin örgütsel etik iklim algılarının iş gören motivasyonuna etkisinde, örgütsel özdeşleşmenin ve iş tatmininin aracılık rolünü belirlemektir. Araştırmanın evreni, Çankırı'da kamu kurum ve ... -
Stratejik afet yönetimi
Yetiş, Özcan (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Afet riskleri ciddi etkileri ve yüksek değerde kaynak ihtiyaçları nedeniyle ulusal seviyede yönetilmektedir. Bunun sonucunda yerelde doğan risk ve strateji konulu bilgi afet risk yönetiminde etkin kullanılamamakta, yeterince ... -
Türbülans yönetimi
Kömürcü, Kıvanç (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)İşletmenin çevresi, işletmenin faaliyetlerini ve dolayısıyla varlığını etkileyen başlıca unsurlardan biridir. Ancak işletme çevresi farklı koşul ve durumları içeren dinamik bir yapıya sahiptir. İşletme çevresinin ... -
Uluslararası pazarlama sürecinde, toplumsal kültür ve inanç farklılıklarının, işletmelerin temel pazarlama stratejilerine etkileri
Topoğlu, Emre (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Küreselleşme ile birlikte yeni pazarların ortaya çıkması sonucunda, işletmeler bu pazarlara bir şekilde ulaşma çabası içerisine girmişlerdir. Ancak her yeni pazarın, farklı özellik ve koşullarının mevcut olması, işletmelerin ...