Yayın tarihi için Keskin Meslek Yüksekokulu listeleme
Toplam kayıt 25, listelenen: 1-20
-
Satış temsilcilerinin müşteriye karşı tutum ve davranışlarının müşteri tercihlerindeki etkisi, bir zincir hazır giyim mağazası örneği
(2009)Özet: Günümüzde küreselleşen pazar koşulları, yaşanan hızlı değişim sürecinde üretilen mal ve hizmetlerdeki çeşitlilik, uluslararası ticaretin gelişimi, ticari sınırların ortadan kalkması ve teknolojik ilerlemeler beraberinde ... -
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
(2011)Müşteri beklentilerinin karşılanmaması sonucu oluşan tatminsizliğin ifade edilmesi olarak tanımlanan müşteri şikâyetlerinin özenle ele alınıp çözülmesi, pazarlama biliminde müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşterilerin ... -
Müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen örgütsel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
(2012)Satın alınan mal veya hizmetle ilgili müşteri sorunlarının firmaya ulaştırılan bölümünün çözüme kavuşturulması çabaları veya şikâyet yönetimi, önemli bir pazarlama stratejisi olarak ifade edilmektedir. Ancak müşterilerin ... -
Kırıkkale belediyesi’nde görev yapan zabıta personelinin iş doyum düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2013)Bu çalışmada, Kırıkkale Belediyesinde görev yapan zabıta personelinin iş doyum düzeylerini ortaya koymak ve aynı grup için, iş doyum düzeyleri açısından farklılığa sebep olan özellikleri belirlemek amaçlanmıştır. Bu çalışmaya ... -
Üniversite Öğrencilerinin Girişimci Kişilik Özelliklerini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Araştırması
(2014)Bu çalışmada Kırıkkale Üniversitesi Keskin Meslek Yüksekokulu'nda öğrenim görmekte olan öğrencilerin sahip oldukları kişilik özelliklerinden yola çıkılarak girişimcilik potansiyelleri ölçülmeye çalışılmıştır. Çalışmaya ... -
Müşteri Odaklılık, Marka Güvenilirliği Ve Yerel Perakende Sadakati İlişkisi
(2014)Büyüyen ve rekabetin arttığı perakendecilik sektöründe, ulusal ve uluslararası firmalara karşı mücadele etmeye çalışan yerel organize perakendeciler bu çalışmanın temel konusunu oluşturmaktadır. Araştırma ile yerel organize ... -
Popüler kültür ve spor ilişkisi üzerine bir araştırma
(2014)Toplumsal ve kültürel değişmenin bir göstergesi olarak sporun; popüler kültür içerisinde nasıl konumlandırıldığı çalışmanın temel amacını oluşturmaktadır. Sporun, popüler kültürün temel alanlarından biri olduğu düşüncesi, ... -
Perakendecilik Sektöründe İşletme Ve Müşteri Pazarlama Etik Bakış Açılarının Karşılaştırılması
(2014)Değişen ve her geçen gün müşteri odaklı yönde ilerleyen modern pazarlama algısının en önemli dinamiklerinden bir tanesi de pazarlama etiği ve bu buna uygun oluşturulması gereken müşteri ilişkileri yönetimidir. Gerçekleştirilen ... -
Marka Gösterişinden Kaçınma İle İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi: Yüksekokul Öğrencileri İle Gerçekleştirilen Bir Çalışma
(2015)Markaların gösteriş amaçlı kullanılması ve belirli markaların kullanımından kaçınma davranışlarını inceleyen çalışmalar olmakla birlikte markaların gösteriş amaçlı kullanımından kaçınmaya dikkat çeken araştırmalara ... -
Kent Marka Bağlılığına Yerel Katılım Eğiliminin Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(2015)Modern anlamda pazarlama yaklaşımlarının tıpkı mal ve hizmetler gibi kentler içinde uygulanması bugün kentsel kalkınmanın vazgeçilmezi haline gelmiştir. Bu bağlamda kent markasının oluşturulmasında yeni fikirlere imkân ... -
Müşterinin Gizlilik Davranışları ile İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi
(2015)Bu araştırmanın amacı müşterinin gizlilik algılamaları ve tutumları ile gizlilik davranışları arasındaki ilişkilerin ortaya konulmasıdır. Bu kapsamda Kırıkkale Üniversitesi Keskin Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile anket ... -
Spor Ürünleri Piyasasında Aktif Pazarlama Karması Bileşenlerinin Tespitine Yönelik Müşteri Tercihleri Araştırması
(2015)Gerçekleştirilen bu araştırma ile özellikle spor mallarına yönelik talebin değişimi ve yönü incelenmeye çalışılarak, bu malları sunan firmaların etkinlik ve verimlilik için oluşturması gereken pazarlama karması kararları ... -
Müşteri Güçlendirme İle Algılanan Pazarlama Performansı İlişkisi: Mobilya Sektöründe Bir Uygulama
(2016)Günümüz pazar şartlarını geçmişten ayırt eden en önemli özelliklerden biri; tüketicilerin daha bilgili, bilinçli, sorgulayıcı, karşılaştırıcı olması ve kontrollü alışveriş yapma olanaklarına kavuşmuş olmasıdır. Bu olanaklar ... -
Yerel Yönetimlerin Üye Oldukları Uluslararası Kuruluşlar Üzerine Bir Değerlendirme “Ankara Büyükşehir Belediyesi Örneği”
(2016)Küreselleşme ulusal, bölgesel ve yerel düzeyde; ekonomik, siyasal ve sosyal yapının sınırlar ötesi bir hareketlilikle tüm ülkelerin ve kentlerin birbirlerini etkilediği süreç olarak karşımıza çıkmaktadır. Kentlerin ve yerel ... -
A New Polar Representation for Split and Dual Split Quaternions
(Springer Basel Ag, 2017)We present a new different polar representation of split and dual split quaternions inspired by the Cayley-Dickson representation. In this new polar form representation, a split quaternion is represented by a pair of complex ... -
Dini Mesajların Tüketici Algılamaları ve Tercih Eğilimine Etkisi Üzerine Deneysel Bir Çalışma
(2017)Bu çalışmada pazarlama iletişimlerinde İslami sembollerin tüketici algılama ve davranış eğilimlerindeki etkileri incelenmektedir. Bu kapsamda genç tüketiciler ile deney çalışması gerçekleştirilmiştir. Çalışma belirlenen ... -
Çalışan Sessizliğinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
(2018)Çalışanların örgütleriyle ilgili konularda duygu, düşünce ve görüşlerini açıklamayarak sessiz kalmadavranışlarını içeren çalışan sessizliği örgütlere önemli zararlar vermekte ve bu nedenle de örgütlerdeistenmeyen bir ... -
Algılanan Yönetici Kibrinin, Satış Elemanlarının Tükenmişlik Ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Alan Araştırması
(2018)Bu çalışma yönetim literatüründe göz ardı edilmiş ve üzerine yeterince bilimsel çalışmanın bulunmadığı yönetici kibrinin satış elemanları üzerindeki etkilerini konu almaktadır. Kibrin insan yaşamının her alanında karşılaşılan ... -
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
(2019)Günümüzde insan hayatının önemli bir parçası haline gelen akıllı telefon,tüketici davranışlarını da etkilemektedir. Akıllı telefon tüketimle ilgili bilgi arama,iletişim veya alışverişi gerçekleştirme gibi amaçlar için ... -
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
(2019)Amaç – Ürün yerleştirme, tüketiciye pazarlama mesajlarının iletilmesinde kullanılan yöntemlerden biridir. Sosyal ağlar başta olmak üzere günümüzde gelişen ve kullanımı yaygınlaşan yeni medya araçları, ürün yerleştirmenin ...