Bölüm "KKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı" Sosyal Bilimler Enstitüsü için listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-12
-
Dijital pazarlamada internet kullanım becerilerinin tüketicinin dijital ürün algısına etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışmada, dijitalleşme sürecinde, tüketicinin özellikleri üzerinde durularak, tüketicinin internet kullanım becerisinin dijital ürün özellikleri algıları üzerine etkisi belirlenmiştir. Yeni teknolojik ürünlerin ... -
Entegre raporlama farkındalık düzeyinin portföy yatırım kararları üzerindeki etkisi: Portföy yönetim şirketleri üzerine bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Geleneksel kurumsal raporlamanın eksikliklerini veya dezavantajlarını gidermek amacıyla ortaya çıkan entegre raporlama, işletmelere ait finansal ve sürdürülebilirlik bilgilerinin, aralarındaki ilişkilerle birlikte, kısa ... -
İnternet üzerinden alışverişlerde elektronik hizmet kalitesi ve lojistik hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve sadakatine etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Son yıllarda dijital teknolojilerdeki gelişmelerle birlikte elektronik ticaret artmakta ve internet üzerinden alışverişlerde müşteri memnuniyeti ve sadakatinin sağlanması işletme ve araştırmacılar için önemli bir konu ... -
Koronavirüs'ün dijital pazarlama ve tüketici davranışları üzerine etkilerinin tüketici psikolojisi açısından incelenmesine yönelik kavramsal bir çalışma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışmada öncelikle pazarlama ve dijital pazarlama üzerinde durulmuştur. Özellikleri ve gelişimleri ayrıntılı olarak incelenmiştir. Küreselleşen dünyada ekonominin nasıl dijitalleştiği ve dijitalleşmenin etkileri üzerinde ... -
Örgütsel etik iklimin iş gören motivasyonuna etkisinde örgütsel özdeşleşmenin ve iş tatmininin aracı rolü
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın amacı, iş görenlerin örgütsel etik iklim algılarının iş gören motivasyonuna etkisinde, örgütsel özdeşleşmenin ve iş tatmininin aracılık rolünü belirlemektir. Araştırmanın evreni, Çankırı'da kamu kurum ve ... -
Pandemi döneminde iş motivasyonu ve kurum aidiyetini etkileyen faktörlerin değişimini belirlemeye yönelik bir alan araştırması: Bir mobilya firması örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın amacı, kısa sürede hızlı bir şekilde yayılan, bütün dünya ülkelerini derinden etkileyen Covid-19 salgınının iş dünyası açısından olası etkilerini incelemektir. Covid-19 salgınının bireylerin iş yaşamlarında ... -
Para aşkı ve bireysel kültürel değerlerin tüketicinin etik inanışlarına etkisi: Ankara ilinde bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Tüketicilerin paraya aşırı sahip olma isteği ve kültürel özellikleri, etik dışı tüketim davranışlarını etkileyebilmektedir. Tüketicinin etik dışı tüketim davranışları ise işletmelerin başarısının önünde önemli bir engel ... -
Posta tedarik zincirinde pazar yoğunlaşması ve Türkiye örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Posta hizmetlerinin bir haberleşme hizmetinden ziyade çeşitli kurum ve kişiler arası paket teslimatına dönüşüm süreci, tüm dünyada ve ülkemizde hem kamu otoritesi olarak var olan posta işletmelerinin yapısını hem de paket ... -
Salgın ve felaket dönemlerinde tüketici davranışları covıd-19 pandemisi ve normalleşme döneminde ankara'da bir inceleme
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Grupların ya da kişilerin gereksinimlerini, seçimlerini, isteklerini, satın alımlarını ve kullanımlarını karşılayan hizmetler, fikirler, tecrübeler ve süreçleri kapsayan bir disiplin olarak onaylanan tüketici davranışı, ... -
Sosyal medya alanında müşteri ilişkileri yönetiminin pazarlama performansına etkileri ve bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Firmaların sosyal medya üzerinde yürüttükleri CRM faaliyetlerinin firmaların pazarlama başarısı üzerindeki etkisinin belirlenmesi firmaların genel başarısı için önemli bir değişken haline geldiği ve bu konunun araştırmaya ... -
Temel benlik değerlendirmesinin işe tutkunluk üzerindeki etkisinde dönüştürücü - etkileşimci önderliğin aracılık etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın temel amacı, bireylerin işe tutkunluklarında temel benlik değerlendirmeleri ve algıladıkları dönüştürücü – etkileşimci önderlik davranışlarının etkilerini araştırmaktır. Araştırmanın örneklemi kolayda örneklem ... -
Yaratıcı düşünme becerisinde akış deneyimi ve nomofobinin etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Bu çalışma, literatürde farklı değişkenler ve sektörler üzerinde çalışılmış olan nomofobi, akış ve yaratıcı düşünme kavramlarının akademisyenler üzerindeki etkisinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Bu doğrultuda öncelikle ...